Unic dealer DAF in Romania, prezenti pe piata nationala de peste 25 de ani, cu sediu principal in localitatea Gilau, str. Lunii nr. 2, jud. Cluj, comercializam o gama larga de piese de schimb uzate, pentru toate tipurile de camioane DAF.

Piesele comercializate sunt rezultate in urma dezmembrarilor de camioane in stare de functionalitate, sunt originale si prezinta garantii specifice gradului de uzura. Ele pot fi expediate prin curier rapid la adresa clientului sau pot fi ridicate direct din reteaua noastra de magazine.

Piesele comercializate sunt demontate si montate in conditii de siguranta de catre personal certificat, sunt testate si depozitate in conditii optime, ferite de intemperii. Specialistii nostri au o vasta experienta in domenile mecanica si electronica si beneficiaza periodic de cursuri de pregatire profesionala.

In cazul in care piesele de care aveti nevoie nu sunt pe stoc, ele se pot aduce in scurt timp de la depunerea comenzii pentru piesele de uz general.

Garanții

Produsele se dovedesc nefunctionale in termenul general de garantie – 30 zile.

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele aferente: factura de achizitie (copie), certificatul de garantie completat de catre service-ul autorizat RAR care a constatat defectiunea, dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR pe tip, marca si model, nota de constatare emisa de un service autorizat RAR care sa descrie detaliat defectiunea.

Daca produsul primit se dovedeste nefunctional in termenul general de garantie (30 zile) – ridicarea de la sediul vanzatorului sau receptia prin curier – cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.

In cazul returului, garantia acopera cel mult valoarea integrala produsului reclamat, nu acopera costurile cu manopera sau materialele necesare pentru demontarea si remontarea pieselor sau orice alte costuri auxilare. Garantia nu acopera orice alte obligatii ca pierderi indirecte.

Livrare

Livrarea produselor se efectueaza prin curier rapid la adresa comunicata, costurile fiind suportate de catre client sau pot fi ridicate gratuit din reteaua noastra de magazine si centre service. Pentru solutii si oferte personalizate de transport, va rugam sa trimiteti solicitarea la adresa office@thtrucks.ro.

PLATA piesei/pieselor returnate SE VA FACE DOAR PRIN ORDIN DE PLATA BANCAR ONLINE in termen de maxim 14 zile din momentul solicitarii.

Retur

Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente: copie dupa factura de achizitie impreuna cu bonul sau chitanta, dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscal aferente, nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea, copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului, copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul.

Solicitarea de retur se transmite prin completarea formularului online de retur AICI, ea va fi analizata de catre specialistii nostri urmand sa primiti rezolutia in maxim 3 zile lucratoare. Totodata va puteti adresa pentru completarea formularului si sediului de la care ati ridicat produsul.

Piesele returnate trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit. Nu se accepta retur pentru piesele cu sigiliile sterse sau rupte, ori cele constatate neconforme de catre vanzator.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la acceptarea returului. In cazul platilor cu cardul, returnarea banilor este efectuata doar prin cardul cu care s-a efectuat plata.

Situatiile de acceptare retur:

Produsele sunt neconforme cu specificatiile prezentate ori au fost livrate eronat de catre comerciant;

Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare. Toate costurile de retur si transport vor fi suportate de cumparator;

Produsele se dovedesc nefunctionale in termenul de garantie.

In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. In situatia in care s-a livrat un produs gresit din culpa vanzatorului, acesta va suporta costurile de transport pentru inlocuirea acelui produs. Daca produsul nu mai este pe stoc, cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii produsului/produselor.